Известие

Collapse
No announcement yet.

Чувствителност на педала на газта

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Чувствителност на педала на газта

    Здравейте колеги,

    Имам едно въпросче, значи след като смених дебитомери ламбди махнах катализатор + олекотена шайба , скачам аз в колата и какво ми прави впечетление карам си аз на 5та и съм натиснал педала на газта възможно най-малко и количката си качва 110-120 в зависимост от асфалта нагоре дори... Та седя тука и се чудя защото ей сега карах зад 1 авер с 90 и просто бях пренуден да отпускам газ и да давам..., та просто алфичката си върви , или има някакъв проблем по тъй наречения ТПС или там което регулира газта?
    Поздрави.
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

  • #2
    Вероятно защото никога не можеш да задържиш педала на едно и също място и вероятно защото не можеш да се движиш никога с неговата скорост. Той също подава и пуска. Твоята скорост няма как да е като неговата. Веднъж си с 2, 3 км/ч горница и бавно го настигаш друг път обратното.

    А и след тези интервенции по-колата натоварването на мотора вече е спаднало, имаш повече резерв от мощност и с малко натискане на газта мотора реагира по-добре.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Вероятно защото никога не можеш да задържиш педала на едно и също място и вероятно защото не можеш да се движиш никога с неговата скорост. Той също подава и пуска. Твоята скорост няма как да е като неговата. Веднъж си с 2, 3 км/ч горница и бавно го настигаш друг път обратното.

      А и след тези интервенции по-колата натоварването на мотора вече е спаднало, имаш повече резерв от мощност и с малко натискане на газта мотора реагира по-добре.
      Мх щом казваш колега, иначе да за поддържането на скорост с него е мн обективно , аз затова и дадох пример про чисто прав с леко натискане на газта или кажи речи минимално си набира 140 , което за да карам на този път с 90 трябва да давам газ и да пускам и така...
      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

      Comment


      • #4
        тва не е ли с електронна газ?
        Моя педал си е съвсем нормален на чувствителност, не е в крайностите...мога да си поддържам кажи-речи еднаква скорост, на 6та с 80 си карам без проблеми и без да ускорявам, като не си мърдам крака, а си седи на едно место...
        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

        OEM & Ventura Garage
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
          тва не е ли с електронна газ?
          Моя педал си е съвсем нормален на чувствителност, не е в крайностите...мога да си поддържам кажи-речи еднаква скорост, на 6та с 80 си карам без проблеми и без да ускорявам, като не си мърдам крака, а си седи на едно место...
          Ми и аз това имах предвид , защото реално сега мойта количка си бяга на 110-120 и не мога я накрам да върви с 90 няма просто положение на педала с което да върви така
          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

          Comment


          • #6
            И аз се чудих на мойта кола след като я поотпуших малко - за да се движиш с трафика е нужно просто леко да погалваш педала - което при мен означаваше и 1.5л надолу в разхода, в сравнение с периода когато я купих!!
            Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
            Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
            BMW 328i

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
              Ми и аз това имах предвид , защото реално сега мойта количка си бяга на 110-120 и не мога я накрам да върви с 90 няма просто положение на педала с което да върви така
              Интересно, също така звучи абсурдно...аз и на 6та с 60 мога да се движа... с 50 почва да се мъчи много вече, че е на 800 оборота...но на 60 си е ОК...би трябвало да можеш на 5та и с 50-60 да караш...не може така 120..то по тая логика, караш ли на 5та, задължително нарушаваш правилата....
              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

              OEM & Ventura Garage
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

              Comment


              • #8
                Тая въпросна част която дава сигнал чрез компа към дросела не се ли нарича потенциометър на газта и се намира зад педала.
                Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                  Интересно, също така звучи абсурдно...аз и на 6та с 60 мога да се движа... с 50 почва да се мъчи много вече, че е на 800 оборота...но на 60 си е ОК...би трябвало да можеш на 5та и с 50-60 да караш...не може така 120..то по тая логика, караш ли на 5та, задължително нарушаваш правилата....
                  Ми може и така да е , 1 приятелче има 2 алфички 156 1.9 и 146 1.4 и като му дадох кръгче каза , че ми е много чуствителен педала на газта спрямо неговата , и наистина като карам на 2ра с 2500-3000 оборота само да натисна педала едвам едвам и веднага ме лепи за седалката, нз и аз нещо се обърках но наистина 90 и 5та с мойта е малко мисията невъзможна, мисълта ми е , че това положение където държиш колата на една скорост при мен е много тънко кажи речи няма го.
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                  Comment


                  • #10
                    Твоята доста по нова все пак... при мен също има подобен ефект - трудно регулирам скорост при движение под 1300-1400 оборота, на празен ход да я пусна - върви, но от 1000 до 1400 педала ми е свръхчувствителен.
                    След 1400 оборота нямам подобни проблеми, за това не съм го мислил... то под тях на висока предавка си е безмислено.
                    На 6 с 60 си на 800... на 5 с 60 на колко си тогава?
                    Welcome to the real world

                    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                    Comment


                    • #11
                      Тази кола е бензинова и не е с потенциометър на педала. С жило е и потенциометъра е на дросела.

                      Колега. За да разбереш дали потенциометъра е добре без диагностична апаратура просто се опитай на място да задържиш 1500 оборота, после 2000, 2500, 3000, 3500... ако успяваш да ги държиш значи всичко е наред. Ако не можеш може би имаш проблем с потенциометъра.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Тази кола е бензинова и не е с потенциометър на педала. С жило е и потенциометъра е на дросела.

                        Колега. За да разбереш дали потенциометъра е добре без диагностична апаратура просто се опитай на място да задържиш 1500 оборота, после 2000, 2500, 3000, 3500... ако успяваш да ги държиш значи всичко е наред. Ако не можеш може би имаш проблем с потенциометъра.
                        Утре ще го пробвам.
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                        Comment


                        • #13
                          Момчета не си правете майтап, как с 60 ще караш на 5та предавка? Колата се кара в обороти, при тази скорост мотора се товари а няма необходимото смазване, да не говорим по баир нагоре, абсолютно недопустимо!!! Дори и да има някаква икономия , то тя е за сметка на живота на мотора и ск кутия.
                          И за да не е само спам това, аз го усещам това явление при движение в колона (в задръстванията най-вече), когато колоната се движи много бавно и дори и на 1ва без газ пак ги застигам. На дълъг път не се усеща така осезаемо, но си го има това явление. Също много рязко се усеща вдигането на крака от педала на газта, все едно се включва моторна спирачка, малко като на спортните автомобили.
                          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                          Горе главата, нищо че е празна...

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                            И за да не е само спам това, аз го усещам това явление при движение в колона (в задръстванията най-вече), когато колоната се движи много бавно и дори и на 1ва без газ пак ги застигам.
                            Те това го патя и аз... отнася го съединителя, в задръстванията регулирам с него.
                            Welcome to the real world

                            Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                              Момчета не си правете майтап, как с 60 ще караш на 5та предавка? Колата се кара в обороти, при тази скорост мотора се товари а няма необходимото смазване, да не говорим по баир нагоре, абсолютно недопустимо!!! Дори и да има някаква икономия , то тя е за сметка на живота на мотора и ск кутия.
                              И за да не е само спам това, аз го усещам това явление при движение в колона (в задръстванията най-вече), когато колоната се движи много бавно и дори и на 1ва без газ пак ги застигам. На дълъг път не се усеща така осезаемо, но си го има това явление. Също много рязко се усеща вдигането на крака от педала на газта, все едно се включва моторна спирачка, малко като на спортните автомобили.
                              Тамън мислех и аз да го скастря, че дизел се държи около 2000 оборота независимо от предавката
                              п.п. Колега Бюджетен Юзър, ще си преебеш колата така, тва не е бензинка.

                              отново п.п. Аз затова не спазвам дебилните ограничения от 50 км/, че трябва все на трета да карам из града
                              Last edited by RPWWD; d.m.y г., 00:13.
                              Giulietta 1,6 JTDm 2013
                              156 SW 1,9 JTD 2003

                              Comment

                              Working...
                              X